Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Blueberry 1xFallenAngel 1xPhattFruity || micro HPS & Pll

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x Blueberry 1xFallenAngel 1xPhattFruity || micro HPS & Pll

Korting op 420shop
    Bij deze de start van de nieuwe ronde!

25-6 zijn de volgende zaden te kiem gelegd:

5X AF BlueBerry - LowLife Feminized

1X FallenAngel - DevilsHarvest Feminized

1X PhattFruity - BarneysFarm Feminized
    IMG_20120623_104522.jpgIMG_20120623_110019.jpg

Een dag later was alles netjes ontkiemd en klaar om in de zaai en stek grond te gaan. De Pll lamp in het groei hoek aangezet 24/24 zon 20cm boven de potjes zodat als er wat boven komt er ook direct licht beschikbaar is De volgende dag was alles bovende grond komen piepen op 1 blueberry na. Deze is uiteidelijk ook niet meer boven gekomen. Heb na een aantal dagen de grond losgewoeld en trof er een ingedroogd zaadje aan.

De 6 die het wel gehaald hebben genieten van het blauwe licht, en bij begin groei dag twee stonden ze er al weer zo bij:
    IMG_20120628_205822.jpgIMG_20120628_205313.jpg(28-6) twee dagen later>>

IMG_20120630_181310.jpgIMG_20120630_181318.jpgIMG_20120630_181446.jpg(30-6)

De komende dagen werd er zowel boven als ondergronds goed doorgewerkt en 6dagen later waren de worteltjes al onder uit de potjes aan het komen. Tijd voor hun nieuwe pot dus. De blueberrys gaan met zn tween in een 12liter balkon bak. En de Fallenangel en phattfruity krijgen ieders een 6,5liter balkon bak. Hier gaan we ook eens gelijk een test proberen heb 2x blue berrys in special mix(ec1,5) gezet van goldlabel en de overige dames in specialmix light(ec0.8) Waar het mij om gaat is om te kijken of de 2blueberrys op voorbemeste aarde de gehele ronde kunnen overleven zonder bij te hoeven voeden. De rest gaat bij gevoed worden met waarschijnlijk de bio-lijn van canna maar ben hier nog over aan het denken... mocht iemand hier tips of ervaringen mee hebben hoor ik het uiteraad graag!!

De opzet is de blueberrys af te gaan bloeien onder de pll lampen(2x55watt)in het groei hok, en dat de fallen angel en de phattfruity in een scrog onder de 150w HPS in de bloeikast gaan. Voorals nog zijn alle dames in het groei hok.

IMG_20120709_193307.jpgIMG_20120709_192800.jpgIMG_20120709_192852.jpgIMG_20120709_192919.jpgIMG_20120709_192930.jpgIMG_20120709_192913.jpg(9-7)

De dames gaan lekker voort en op de 16e groei dag waren de FallenAngel en de PhattFruity er aan toe om getopt te gaan worden. Dit is gebeurd van node vier terug naar drie. De komende dagen geef ik altijd wat wortelstimilator mee om de wortels wat te sterken om zo de groei weer vlot op te pakken na de verwonding.

IMG_20120714_175621.jpgIMG_20120714_175714.jpg

zo dit was het voor deze x

in de komende update de eerste bloei verschijnselen en de scrog opstelling!

greetzz mafferd

Re: 4x Blueberry 1xFallenAngel 1xPhattFruity || micro HPS & Pll

ziet er allemaal mooi uit man ik ga meekijken!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

gaha wasdattan? een koelkast?

das handig, lichtdicht, luchtdicht, isolerend, en je jan de schapjes er zo inhangen..

succes

Comment

thanks voor jullie reacties!

hehe lijkt idd wel wat op een koelkast he maar tis eigenlijk zon kast die ze bijv int ziekenhuis gebruiken om de patienten eten in te brengen. Deze is idd geisoleert en was zo goed als lucht dicht maar de rubbers waren wat versleten dus daar heb ik wat tocht band tussen gemaakt. Als de finacien er weer na zijn zal ook hierin een hps komen.

twijvel nog tussen een 150w of 250w denk toch dat het weer een 150w word aangezien ik met deze het klimaat onder controle kan houden met een pc fan systeem. Wat ik persoonlijk erg prettig vindt werken.

greetzz mafferd,

morgen weer update met fotos

Comment

aaah t was min of meer een medicijn kastje, en nu heb je er een medicijn kastje van gemaakt

Comment

Een heerlijk alvoorzienend medicijn

Ik zal jullie weer even bij praten over de dames vandaag is de 25e dag dat er wat bovengronds gebeurd. De blueberrys beginnen aan hun bloei, netjes zoals je mag verwachten van een autoflower dat ze na drie groei weken in de bloei schiet. Langzaam aan beginen er verschillen te onstaan, zoals in de hoogte en bladzetting. De kleinste is nog geen 10cm hoog met nu al mooie voorbloei, terwijl de grootste de 15cm al berijkt heeft. De bloeilampen(2x 55w pll 827) zullen er morgen in komen nu de groei eruit gaat, word dat ook wel hoog tijd. Tot nu toe zijn der weinig verschillen te vinden tussen de planten in de bak met zwaar bemeste grond tov de bak met licht bemeste grond. Wat hierin het meest opvalt is dat de planten in de zwaarbemeste grond wat donkerder groen zijn. Nu de andere twee dames het "groei" hok hebben verlaten krijgen ze nu ook beide lampen op hun koppie, dit zal ze wel bevallen van 55w naar 110w licht. Al met al ben ik best wel goed te spreken over de pll lampen, krijg er mooie compacte planten van en de ontwikkeling onder 1x 55w lamp valt me al helemaal niet tegen.

nu eerst eens wat fotos van de blueberrys,,

IMG_20120721_193843.jpgIMG_20120722_211258.jpgIMG_20120722_211304.jpgIMG_20120722_211337.jpgIMG_20120722_211314.jpg

Dan rest ons nog de overgebleven twee dames (FallenAngel&PhattFruity)
            Met drie weken groei konden ze al wel verder zijn maar dit gaat hand in hand met het aangeboden licht. Nu ze onder de hps staan was het wel even schrikken voor ze ze begonnen te verdampen als gekken de lv schoot omhoog naar 67% heb ze even lekker verwend met een goede sproeibeurt. En ze lijken het nu al wel aardig na hun zin te hebben. In het bloei hok staat een wat steviger bries als dan in het groei hok ook hier moesten ze wel even aan wennen maar het zal ze goed doen en ze sterken. Zit nu nog aan een tweede ronde toppen te denken, om ze nog klein weekje in de groei te houden en vervolgens dan de bloei in gaanluiden. Het scrog netje is geplaatst op 15cm van de bovenkant pot, deze heeft mazen van 5cm. Het binden gaat gebeuren met kleine tyraps, en 0,5mm geisoleert elektra draad.

en dan hier nog een paar fotos,,

IMG_20120722_210439.jpgIMG_20120722_210448.jpgIMG_20120722_210528.jpgIMG_20120722_210537.jpgIMG_20120722_210559.jpgIMG_20120722_210605.jpgIMG_20120722_210800.jpg

dit was het weer greetzz mafferd
            Attached Files

Comment

Goedendag smokers!

Tis alweer tijd voor een update,,

startende met de blueberrys. Der is weer vlink wat veranderd bij de autoflowers. De Pheno-verschillen worden groter, 2 planten zijn nu in bloei en de andere twee net met hun voorbloei bezig. De dame die links achter staat is vlink omhoog geschoten laat het nog even gewonnen totdat de rest ook goed in bloei staat. Als het verschil dan nog zo groot is gaan we haar eens vlink buigen, dit doe ik dan uiteraad niet in 1 keer maar over het verloop van twee dagen telkens een beetje tot ze weer gelijk komt aan de rest van de dames. Met deze warme dagen kan ik de tempratuur maar net binnen de perken houden 28graden max. Dagelijks gaat er liter water in de bak per twee dames. Ben nog niet aan het voeden daar de planten nog mooi groen zijn De bloeilampen zitten er ondertussen ook in. en zo word de bloei wat meer gestimuleert nu de groei er grootendeels uit is.

IMG_20120726_194620.jpgIMG_20120726_194752.jpgIMG_20120726_194806.jpgIMG_20120726_194827.jpgIMG_20120726_194850.jpgIMG_20120726_194906.jpgIMG_20120726_195200.jpgIMG_20120726_195304.jpg IMG_20120726_194609.jpgIMG_20120726_195003.jpg

De over gebleven twee dames (phattfruity&fallenangel) gaan nu onder de hps een stuk sneller FA is al door het net gegroeid en PF is er bijna. Heb dus vandaag de timer ingesteld op 12/12 omzo de bloei in te gaan luiden. Ze zullen nu nog wel ruimschoots gaan uitschieten en voor je weet heb ik weer net vol Er word vlink gezopen door die vrouwen liter water perdag en dan is de volgende dag de grond al weer droog.

IMG_20120726_195345.jpgIMG_20120726_195350.jpgIMG_20120726_195427.jpgIMG_20120726_195553.jpg

1 dezer dagen weer opzoek naar een nieuw luchtfilter.. deze is een stuk sneller aan vervanging toe dan wat ik gewend ben... zou het aan de vochtige omgeving liggen?

zo tijd om

greetzz mafferd

Comment

gaat lekker daar!
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Mooi zo
                  Micro kweken is technische zoveel mooier.
                  Grtzz

Comment

Thanks voor jullie reactie!! :thumbup:

Comment

Hey smokers!

Snel ff foto update van de blueberrrys,

Gaat redelijk goed twee dames zijn al lekker bezig met toppen maken. De dames rechtsvoor is echt erg klein zon 13cm en de groei heeft ze al achter zich gelaten twee van de 4 laten nog geen bloei zien.. hoop dat dit niet meer zolang opzich laat wachten.. anders wordt het lastig spoelen aant einde aangezien ze met zn tween in 1bak staan.

Morgen uitgebreidere update ook van de dames in het bloeihok

Greetzz mafferd

Comment

das het nadeel van meer in 1 bak, dan onderdrukken de sterke de zwakkere altijd, pakken de meeste voeding en wortelruimte.

op slabs heb je er altijd wel 1 of 2 die niet meekomen.

mijn laatste ronde in de grote ballenbak verliep helemaal gek.

en het eerste kweekje in dat kastje (vroegtijdig op slot gegooit) (zie avator foto) was er ook in elke bak 1 die niet meekwam..

nu elk los in een pot doen ze het allemaal ongeveer gelijk

Comment

ja had het ook wel kunnen weten ga er voor een volgende kweek maar weer eens na kijken. Of en schot er tussen maken of toch weer meerdere losse potten. Ook hydro staat x in de planning boeit me al wel een tijdje. In elk geval bedankt voorje reactie!

De dames doen het goed. De blue berrys zijn nogal verschillend.. maar we hopen gewoon dat nog een beetje bij trekt. Ben begonnen met voeden bij de fallenangel en de fhattfruity nu deze onder de hps zijn gaat alles stuk sneller en zo dus ook de voeding. De ec nu op 1,35 eenmaal in de tweedagen krijgen ze water.De blueberrys zijn nog lekker groen en vertonen nog geen gebreken dus hier wacht ik nog met even met bij voeden. Kan de tempraturen in bijde hokken op moment goed handhaven. met een max van 27-28graden ben ik tevreden.

Bij aankomst bij de dames in het bloei hok vandaag was fallenAngel een beetje somber liet haar blad wat hangen.. gauw even met de vinger in de grond en daar zat het probleem kurk droog.. deze dame lust nogal al wat ze had eergisteren een 1.2 liter gehad aangezien ze toen ook al vrij droog stond. Na een beste slok water was ze eral weer snel boven op heb de rest nog even netjes op het net gebonden. Zo langzaamaan begin het netje al mooi vol met groen te groeien Heb hier en daar al wat voorbloei kunnen vinden maar dit was nog zon vroeg stadium dat bijna niet valt te fotograveren. Nu de eerste voorbloei er is heb ik ook gelijk de lamp gewisseld. Denk nu nog een kleine week groei te mogen verwachten en dat dan de bloei er aardig in gaat komen.

Ditmaal weer eens een fotofilmpje met in de eerste helft de blueberrys en in de tweede helft de dames in scrog. Ook nog en verdwaalde foto van een plantje wat ergens buiten staat te ploeteren

enjoy! en hoor graag wat jullie ervan vinden.

Comment

netjes hoor !
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

@AudioSystemRolla thanks voor je reactie! toch nog fans..

als eerst de blueberrys, De dames hebben wat te lijden gehad afgelopen dagen.. door omstandigheden heb ik er 4 dagen niet na om kunnen kijken geloof me waren spannende dagen al met al valt de schade mee.. uiteraad stonden ze er erg dorstig bij en hier en daar paar leeg gezogen bladeren. 1 dame is tegen de lamp gegroeid en heeft wat brandschade opgelopen. deze zelfde dame laat ook nog steeds geen bloei zien.. dan zijn er de de twee dames die al in bloei stonden, waar het eigenlijk best goed meegaat. gelukkig laat de laaste dame nu ook wat bloei verschijnselen zien. Hoop alleen niet dat ze nu nog veel in hoogte gaat bouwen.

IMG_4043.jpgIMG_4057.jpgIMG_4061.jpgIMG_4044.jpgIMG_4046.jpgIMG_4060.jpgIMG_4058.jpgIMG_4049.jpgde dame met brandschade..
                              IMG_4064.jpgIMG_4063.jpg

Bij de dames in het bloeikastje had ik wat meer geluk. Ze waren minder uitgedroogd dan de blueberrys en heb twee bladeren wegehaald die waren leeg getrokken. Alle omhoog gekomen koppen weer naar beneden gebonden en hier en daar nog wat gedieft onder het net. ze hebben nu hun eerste week 12/12 erop zitten en verwacht nog een kleine week groei. net onder het net zijn er nog wat potentiele ontwikkelingen die ik nog heb laten zitten. Zoals nu lijkt krijg ik het netje net niet helemaal gevuld maar alles komt iig mooi op 1hoogte en binnen 15cm van het net.

IMG_4078.jpgIMG_4069.jpgIMG_4066.jpgIMG_4067.jpgIMG_4068.jpg

Comment

Bezig...
                              X